Papier firmowy to jeden z wielu istotnych elementów wizerunku każdej firmy. Identyfikacja wizualna nakreśla przed każdą marką konieczność stworzenia spójnych elementów – do których należy również firmowa papeteria.
Papieru firmowego używamy w bardzo wielu, różnych okolicznościach, począwszy od pism i umów, przez faktury, na komunikatach wewnętrznych skończywszy. Firmowa papeteria jest jednym z elementów, charakteryzujących naszą firmę.
Zadaniem dla każdej marki, która pragnie zachować jednolity wizerunek w oczach swoich klientów, jest stworzenie spójnego, profesjonalnego systemu identyfikacyjnego, który będzie reprezentował markę na rynku – papier firmowy jest jednym z elementów, utożsamiających z nami skojarzenia otoczenia firmy.
Projekty papieru firmowego traktujemy, jako dopełnienie całości wizerunku firmy. Tworzenie projektu papieru może uwzględniać dotychczasową koncepcję wizualną, możemy także stworzyć kompleksową identyfikację firmy od podstaw. Zespół grafików dokłada starań, aby prezentowane naszym klientom projekty spełniały normy estetyczne, aby prezentowane w nagłówku/stopce papieru treści były czytelne oraz aby całość tworzyła spójny z charakterem firmy, element komunikacji z klientami.
Projektowanie papieru firmowego przewiduje:
• Analizę identyfikacji wizualnej klienta tak, aby projekt uwzględniał wszystkie jej założenia
• 2 projekty graficzne do wyboru
• Korekty w ramach wybranego projektu
• Przekazanie papieru w formatach CDR, PDF
Wystawiamy faktury VAT, współpraca w zakresie projektowania papieru firmowego obejmuje przekazanie projektu wraz z prawami autorskimi na rzecz klienta.